Wayne Rooney zegt dat hij een 'carrière-ambitie' is brazilie shirt wk 2018 geweest om in MLS te spelen nadat hij overeenstemming had bereikt over een deal van drie en een half jaar met DC United.

Rooney bracht een enkel seizoen terug met Everton's eerste club voordat hij zijn carrière-lang verblijf in de Premier League beëindigde, waar hij 208 topvluchtdoelen behaalde in 16 seizoenen voor zijn jeugd en Manchester United.

De voormalige kapitein van Engeland, de recorddoelenmaker van zijn land, volgt eerdere internationale teamgenoten waaronder Steven Gerrard, Frank Lampard en Ashley Cole door in de MLS te spelen.

En Rooney - die zijn debuut debuut kon maken op 14 juli in afwachting van het ontvangen van zijn internationale transfercertificaat - kan niet wachten om aan de slag te gaan bij DC.

"Het is fantastisch om met DC United deel te nemen aan zo'n spannende tijd in de clubgeschiedenis met de opening van het nieuwe stadion [Audi Field] in slechts een paar weken," zei Rooney.

"Verhuizen naar Amerika en MLS is een uitstekende carrièreambitie
Argentinië shirts voor mij geweest, ik heb de honger om hier een succes te worden en ik zal DC 100 procent geven - zoals ik altijd heb gedaan voor elk team waarvoor ik ooit heb gespeeld.

"Toen ik eerder deze zomer op bezoek was, was ik echt onder de indruk van iedereen die ik ontmoette met de club, en natuurlijk het nieuwe Audi Field .Nu kan ik niet wachten om het veld op te gaan in een United-shirt en mijn nieuwe teamgenoten te vervoegen. om succes te brengen in deze club. "
Rooney sloot zich aan bij een DC-partij die worstelde op de bodem van de Eastern Conference in MLS, maar Jason Levien, managing general partner en chief executive bij de club, prees de komst van de 32-jarige.

"Dit is een belangrijk moment voor onze fans en organisatie", zei Levien in een clubverklaring. "Wayne is een wereldwijd voetbalicoon en zijn aanwezigheid op DC United zal ons product op het veld en voetbal als geheel verhogen in onze stad en in dit land.

"Wayne heeft het goed gedaan tijdens wedstrijden op de meest elitaire niveaus van voetbal en we zijn zeer verheugd over zijn leiderschap als we dit nieuwe tijdperk ingaan op Audi Field."
Rooney sluit de DC Switch af
Wayne Rooney heeft zijn overstap van Everton naar DC United in MLS voltooid.

De voormalig kapitein van Engeland vertrekt vanaf Goodison Park na slechts
Portugal shirts
één seizoen terug in zijn jeugdclub, ondertekening van een contract van drie en een half jaar met DC.

Rooney is al lange tijd gekoppeld aan een overstap naar MLS en woensdag verscheen de melding dat hij had toegestemd om te tekenen voor DC.

De 32-jarige plaatste vervolgens op donderdag een foto op zijn Twitter-pagina vanuit een vliegtuig terwijl hij vertrok naar de Verenigde Staten voordat beide clubs de overdracht bevestigden.

Rooney zal een aangewezen spelersplek innemen op de DC-lijst, waaraan hij officieel zal worden toegevoegd wanneer het internationale overschrijvingsvenster op 10 juli wordt geopend.

Een gerenommeerde carrière in de Premier League zag Rooney uitgroeien belgië shirts tot Manchester United's recordrecord aller tijden tussen twee spreuken met Everton, terwijl hij ook de beste scoreman van Engeland is in het internationale voetbal.

Rooney voegde zich bij de DC-zijde die momenteel op de bodem van de Eastern Conference in MLS staat, voorafgaand aan de opening van hun nieuwe Audi Field Stadium op 14 juli.
Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.nl/